Menejment va marketing

  • Asosiy
  • Menejment va marketing

Kafedra mudiri:

Ismoilova Gulnora Fayzullayevna

Qabul vaqti: Har kuni soat 15:00 dan 17:00 gacha
Telefon: (+99871) 238-64-65

"Menejment va marketing” kafedrasi 1997 yilda tashkil etilgan. Kafedrani 1997-1999 yillarda i.f.d., professor Dosumov Rustam Yangiboevich, 1999-2000 yillarda i.f.n., dotsent Juravleva Olga Ivanovna, 2000-2002 yillarda i.f.n., dotsent Omonov Baxodir Shomirzaevich, 2002-2006 yillarda i.f.d., professor Iminov Toxirjon Karimovichlar boshqarishgan. 2006 yildan 2010 yilga qadar kafedrani i.f.d., professor Maxkamova Mamlakat Abdukadirovna, 2010-2011 yillarda i.f.n., dotsent Hamdamova Gavhar Absamatovna, 2011-2017 yillarda Iqtisodiyot fanlari doktori Tursunov Sherzod Abduqodirovich mudirlik qildi. 2017 yilning 5 oktyabridan i.f.n., dotsent Gulnora Fayzullaevna Ismoilova rahbarlik qilmoqda.

"Menejment va marketing" kafedrasi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2013 yil 26 martdagi PQ-1942 son qarori talablarga muvofiq Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari sohasida kadrlarni tayyorlash tizimini yanada takomillashtirish natijasida Toshkent axborot texnologiyalari universitetida 2013-2014 o‘quv yilidan boshlab yangi AKT sohasida iqtisodiyot va menejment yo‘nalishi va mutaxassisligi bo‘yicha talabalar qabuli boshlandi.

Kafedra professor-o‘qituvchilari Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari sohasida iqtisodiyot va menejment, Elektron tijorat, Raqamli iqtisodiyot, Axborot xavfsizligi   yo‘nalishlari uchun o‘zbek, rus va ingliz tillarida darslar olib boradi. 

Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari sohasida iqtisodiyot va menejment, Raqamli iqtisodiyot, Axborot xavfsizligi   yo‘nalishlari  uchun Boshqaruv tamoyillari fanini,

Elektron tijorat  yo‘nalishi uchun Marketing, , Elektron tijorat tizimlari, ish yuritish etikasi, Ish yuritish xuquqi fanlarini,

Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari sohasida iqtisodiyot va menejment yo‘nalishi uchun Oʼzgarishlarni boshqarish, Sotib olish tamoyillari, Loyihalarni boshqarish fanlarini va quyidagi tanlov fanlarini olib boradi:Boshqaruv qobiliyatini shakllantirish, Inson resurslarini boshqarish, Axborot kommunikatsiya marketingi, Biznes jarayonlarini boshqarish, Operatsion menejment va boshqalar.

70412801-Elektron tijorat mutaxassisliklari uchun E-marketing, Innovatsiya va loyihalarni boshqarish, Elektron tijorat, Elektron to‘lov texnologiyalari fanlarini amaliyotga bog‘lagan holda ularni qo‘llab-quvvatlash malakalariga ega bo‘lgan kadrlarni tayyorlash bilan shug‘ullanadi. Bunda kafedraning 10 nafardan ortiq: 

jumladan: 

  • 2 nafar professor, 1 nafar dotsent va boshqalar faoliyat olib boradi. 

Kafedrada keyingi yillarda  5 dan ortiq ilmiy tadqiqot ishlari olib borilgan bo‘lib, ularga kafedra professor-o‘qituvchilari va mustaqil tadqiqotchilar, shuningdek, magistratura va bakalavriatura talabalari jalb etilgan.  

“Menejment va marketing” kafedrasi professor-o‘qituvchilari «IT korxonalarining zamonaviy boshqaruvi” bo‘yicha ilmiy izlanishlar olib bormoqda. 

“Menejment va marketing” kafedrasi bitiruvchilari hozirgi kunda nufuzli kompaniyalarda, jumladan, davlat boshqaruvida, IT kompaniyalarida (O‘zbektelekom AK, UMS kompaniyasi, Bilayn kompaniyasi), banklarda (ATB “Aloqabank”, Xalq banki ) va nufuzli biznes korxonalarida faoliyat ko‘rsatib kelmoqda. 

“Menejment va marketing” kafedrasi Rossiya, Qozog‘iston, va Janubiy Koreya, Xitoy xalq demokratik respublikasi bilan xamkorlik olib bormoqda. 

Kafedrada iqtidorli talabalar bilan ishlash yo‘lga qo‘yilgan. Iqtidorli talabalar bilan ishlash jarayonida guruh rahbarlari seminarlar, bahs-munozaralar o‘tkazildi. Shuningdek, fakultetlararo bahs-munozara o‘tkazildi va g‘oliblar mukofotlandi.

 Kafedra o‘qituvchilari  o‘z malakalarini oshirish borasida muntazam ish olib boradilar.

Bakalavriat

5232800, 60412800

Elektron tijorat

61011000

Logistika injiniringi ta’lim yo‘nalishi

Magistratura

70411701

Logistika (Raqamli logistika) mutaxassisligi

70412801

Elektron tijorat 

Kafedra professor o‘qituvchilari

 Ismoilova Gulnora Fayzullaevna  

«Menejment va marketing» kafedrasi mudiri, i.f.n dotsent

Kie Hyuk Shin  

«Menejment va marketing» kafedrasi Ph.D. professor

Suk-Young Han  

«Menejment va marketing» kafedrasi Ph.D. professor

Shaislamova Muzzamxon Rahimxodjaevna  

«Menejment va marketing» kafedrasi katta o‘qituvchisi

Xakimdjanova Dildora Kamilevna  

«Menejment va marketing» kafedrasi katta o‘qituvchisi

Djalalov Jamoliddin Muzafarovich  

«Menejment va marketing» kafedrasi katta o‘qituvchisi

Qurbonova Maftuna Lazizovna  

«Menejment va marketing» kafedrasi katta o‘qituvchisi

Tursunova Mastura Taxirovna  

«Menejment va marketing» kafedrasi katta o‘qituvchisi

Xojiyeva Nazokat Davronbekovna  

«Menejment va marketing» kafedrasi assistenti

Parpieva Malika Muxammadjonovna

«Menejment va marketing» kafedrasi assistenti

Nosirova Zulfiya Xudoybergan qizi

«Menejment va marketing» kafedrasi assistenti

Usmonxodjaeva Surayyo Muxtarovna

«Menejment va marketing» kafedrasi assistenti

Bozorov Ubaydullo Baxshilloevich

«Menejment va marketing» kafedrasi assistenti

 

Bajarilayotgan loyihalar ro‘yxati

  • “Biznes boshqarish asoslari” fanini o‘qitishni tarmoqli tashkil etish orqali elektron o‘quv-uslubiy majmuani yaratish hamda ta’lim texnologiyasining maxsus turi orqali o‘quv jarayoniga tadbiq etishni ishlab chiqish” Amaliy lоyiha - 2017-2018
    Ismiolova G.F. - Loyiha rahbari

AKTSIM fakulteti «Menejment va marketing» kafedrasi tomonidan Yangi O‘zbekistonning 2022–2026 yillarga mo‘ljallangan taraqqiyot strategiyasidagi «Milliy iqtisodiyotni rivojlantirish, uning o‘sish sur’atlarini zamon talablari darajasida ta’minlash» yo‘nalishiga asoslangan seminar-trening tashkil qilindi.
⚡️ «Menejment va marketing» kafedrasi xorijiy professorlari professor Kie Huk Shin, Professor Han Suk Young hamda katta o‘qituvchi Suraye Usmonxujaeva tomonidan olib borilgan treninglar talabalarda katta qiziqish uyg‘otdi.
⚡️O‘zbekistonni dunyoga tanitishda eng asosiy jihatlardan biri bo‘lgan “Milliy brend”ning o‘rni, sun’iy intelektning allaqachon bizning kundalik ehtiyojimizga aylanib ulgurganligi va raqamli rivojlanishda birjalar savdosining ahamiyati bugungi SEMINAR-TRENINGning asosiy mavzusi bo‘ldi.