“IMMERSIVE CONTENT DISPLAY CENTER” Jahon darajasidagi Immersive kontent texnologiyasi tadqiqoti va shu sohadagi ilmiy izlanuvchilarni tayyorlash markazi bilan fakultetlararo memoramdum imzonlandi.

  • Asosiy
  • “IMMERSIVE CONTENT DISPLAY CENTER” Jahon darajasidagi Immersive kontent texnologiyasi tadqiqoti va shu sohadagi ilmiy izlanuvchilarni tayyorlash markazi bilan fakultetlararo memoramdum imzonlandi.

Joriy yilni 5-may kuni Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti Televizion texnologiyalari fakulteti hamda Janubiy Koreyaning “IMMERSIVE CONTENT DISPLAY CENTER” Jahon darajasidagi Immersive kontent texnologiyasi tadqiqoti va shu sohadagi ilmiy izlanuvchilarni tayyorlash markazi bilan fakultetlararo memoramdum imzonlandi.

Shu bilan birgalikda 5-11-may kunlari fakultet professor o‘qituvchilari va talabalariga “The Future of Holographic Television” ( Golografik televizorning kelajagi) mavzusida dars mashg‘ulotlari olib borildi.

Hamkorlik doirasida iqtidorli talabalar va yosh professor o‘qituvchilar bilan birga global almashinuv dasturi yuzasidan uchrashuv boʻlib oʻtdi.

Markaz haqida: Markaz turli hamkorlar, jumladan, texnologiya kompaniyalari, kontent yaratuvchilar, rassomlar, taʼlim muassasalari va davlat idoralari bilan hamkorlik qilishi mumkin. Hamkorlik eng yangi immersiv texnologiyalarga kirishni, kontentni ishlab chiqishni, moliyalashtirishni va bilim almashishni o'z ichiga olishi mumkin. Ilg‘or texnologiyalar immersiv va interaktiv tajribani ta’minlash uchun markazga integratsiya qilinadi. Bunga OLED, 8K yoki undan yuqori piksellar soniga ega ekranlar, sensorli qayta aloqa qurilmalari, harakatni yozib olish tizimlari, hajimli audio va real vaqtda renderlash mexanizmlari kabi ilg‘or displey texnologiyalari kiradi. Global almashinuv va hamkorlikni rivojlantirish uchun markaz boshqa mamlakatlardagi shu kabi immersiv kontent markazlari yoki tashkilotlari bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘yishi mumkin. Markaz immersiv texnologiyalar sohasida tadqiqot va ishlanmalar uchun resurslar ajratishi mumkin. Bu immersiv kontent sanoatini rivojlantirish uchun tadqiqotlar, tajribalar o'tkazish va yangi texnologiyalarni o'rganish uchun universitetlar yoki tadqiqot institutlari bilan hamkorlikni o'z ichiga olishi mumkin.